Som ni kanske vet, har jag massa kaninungar hemma, varav tre jag kommer behålla. Två har namn, men jag saknar ett till lilla Mercedes (tävlingsnamn). Någon som har ett förslag? 
Det ska hellst vara ett vikinganamn, då alla andra kaniner här har det. De jag redan har är; Troja, Idun, Sigyn och Viking. 
 
Idag har jag haft en väldigt hetsig dag. Jag började dagen med tårta och pressenter (vet inte om jag sakt det men jag fyller 15 idag), sedan såg vi att Viking och Rolls Royce (en annan hane från kullen) började bråka, och vi fick skynda oss att fixa burar åt höger och vänster. Det löste sig i alla fall och nu har vi väldigt många burar innomhus.
 
Sedan kom släkten och det blev fler paket och tårta. Kaninerna fick självklart också "tårta" som bestod av;
Knäckebröd
Torkat äpple
Morot
Sallad 
Gurka
Det uppskattades verkligen.
 
/Alexandra
 

3 kommentarer

Cecilia

08 Dec 2013 22:44

Freja? ::)

Svar: Har haft en Freja en gång :/
Kaninvännerna

Emilia

08 Dec 2013 23:09

Grattis Alex (:
Kanske som Cilia sa, Freja? (:
Med vänlig hälsning, Emilia

Svar: Tack Emilia! :D Har redan haft en Freja tidigare tyvärr ;/
Kaninvännerna

Mathilda

08 Dec 2013 23:41

Unni, Runa, Embla, Tyra? :)

Svar: Tyra var fint :) har haft en unge i en av kullarna som hette Embla :/
Kaninvännerna

Kommentera

Publiceras ej