2013 lider mot sitt slut och 2014 väntar tålmodigt runt hörnet. Jag är en av dem som verkligen ser fram emot nästa år, då jag har stora planer för mina kaniner. 
 
Januari: Ungarna är tre månader och det är dags att börja selträna dem.
Februari: Ungarna är fyra månader och hoppträning står på schemat!
Mars: Ungarna debuterar förhoppningsvis i Lätt Ny.
April: Tävlingar står på schemat! Och om värmen tillåter; kaninerna flyttar ut!
Maj: Utökning av kaninfamiljen! + tävlingar
Juni: Tävlingar/träningar
Juli: Tävlingar + selträning av nytillskottet!
Augusti: Debut (?) + tävlingar 
Spetember: En månads tävlingsvila, träna är dock något jag förmodligen tänker göra
Oktober: Möjligen årets sista tävling. 
November: Tillåter vädret och värmen så blir det nog en tävling här också. 
December: Julledigt för kaninerna! 
 
Detta är planer jag verkligen ser fram emot, speciellt tävlingsdelarna, då jag varit väldigt frånvarande från dessa under en längre tid. Men nu är jag väldigt sugen på att dra mig utåt till tävlingsbanorna igen, men först måsta jag skaffa mig fler selar, koppel och tävlingsböcker! Men det blir ett senare problem... 
 
 
 
(Jag vill också samla ihop ett gäng roliga människor att träna med någon gång. Kontakta mig här på bloggen om det är intressant, finns norr om Stockholm!)
 

Kommentera

Publiceras ej