Hej!
 
Idag föll den första snön som faktist stannade kvar på marken, det är snöstorm och idag har jag inte varit ute hos Gray då jag har varit i stallet hela dagen. Men jag hade bäddat upp med halm o hö och två vattenskålar samt mycket pellets, ja mina kaniner har fri tillgång till pellets.
Slänger in en ganska nytagen bild på mig o Gray. 
 
Nu kanske det blir kalabalik här på bloggen men alla tar hand om sina kaniner olika, mina har alltid haft fri tillgång till pellets och dem är inte överviktiga, äter hö och dricker precis som vanligt. Det är fortfarande nollgradit så jag förstår inte hur det kan vräka ner så mycket snö. Gray myser nog super inne i sin bodel i buren. Jag brukar proppa den med halm från botten till tak och så gör dem som en håla, de gräven en gång och liksom gör som en håla i bodelen. Min bodel i buren är stor, två gånger en meter :) En stor bur för en mysig herre. Tänk om alla kaniner hade det så...
 
 

Kommentera

Publiceras ej