Hej bloggen!
 
Förlåt för att inte ha blogget på ett tag, varför vet jag faktist inte för det är ju så kul att blogga här!
 
Idag var jag ute hos Gray, här i Stockholm har vi inte fått någon snö än så Gray fick inte mysa av den idag, dock fick han komma ut i skogen i sele, jag tog med mig saft och lussebullar, satte mig på en sten och kelade med Gray i solen. Idag slutade jag lite tidigare så jag passade på när det var ljust. Senare ikväll blev det fysikplugg så däför fick Gray kvällsmat lite senare än vanligt. Kolla vad min pappa satt upp!
Nu kanske inte det syns på bilden men denna fina ljusbelysning som igentligen ska sitta mer ihop och lägre upp (det trasslade sig) ger ett lagom toppen ljus till kaninerna! Gray hittar superlätt till sitt vatten och han kan fortfarande sova för att det är inte sådär super ljust heller. Man tappar inte lika lätt lusten att gå ut till kaninen, super mysigt med belysning ute hos kaninerna. 
<3 Mysigt va?
 
 

Kommentera

Publiceras ej